Liste des projets simples Logiciel Télécharger Carte

17 projects in result set
Dernière Mise à Jour: 2014-06-03 01:57

OpenMW

OpenMW is an attempt to reimplement the popular role playing game Morrowind. It aims to be a fully playable implementation of the game that will run on Linux, Windows, and Mac OS X. No game data is distributed with the code; the user must already own a copy of Morrowind to use the software.

Dernière Mise à Jour: 2011-02-25 01:11

OpenCV-AR

OpenCV AR は拡張現実 (Augmented Reality)の開発用ソフトウェア ライブラリです。それは Linuxを対象としてますが、Windows プラットフォーム上でも動作することができます。ARToolKit の代わりとなる拡張現実アプリケーション開発のキットです。

Statut de développement: 4 - Beta
Utilisateurs cibles: Développeurs
Système d'exploitation: POSIX (Linux,BSD,Solaris etc..)
Langage de programmation: C, C++
Interface utilisateur: GLUT, Ogre3D
Dernière Mise à Jour: 2022-03-06 11:04

OGRE (O-O Graphics Rendering Engine)

OGREは、オブジェクト指向のグラフィックスレンダリングエンジンです。効率的なオブジェクト指向のハードウェアでは、3Dエンジンは速くなります。 それはAPIとプラットホームの違いを取って、使いやすいオブジェクトモデルを通して、シーンのコーディングを行います。複数のシーンタイプ(屋内の(屋外の)同類)に適応できます。

Dernière Mise à Jour: 2017-07-24 00:50

WorldForge

Worldforge は「、完全なゲーム システム多人数同時参加型オンラインロールプレイング用」の開発目指したプロジェクト詳細については、www.worldforge.org でご利用いただけます。

(Traduction automatique)
Dernière Mise à Jour: 2014-12-19 01:41

Proteus (Game Engine)

完全なひな鳥を育てる仮想世界と空間シミュレーションのための 3 d ゲーム エンジン。

(Traduction automatique)
Environnement de base de données: SQL-based
Statut de développement: Planification
Utilisateurs cibles: End Users/Desktop
Système d'exploitation: POSIX (Linux,BSD,Solaris etc..)
Langage de programmation: C++
Interface utilisateur: Console/Terminal, Ogre3D
Dernière Mise à Jour: 2011-08-05 14:48

Orz

Orz (オープン Rescores ゾーン) は、簡単に拡張できる、ゲーム開発のための簡単に使用できる、オブジェクト指向の C++ フレームワークです。

(Traduction automatique)
Dernière Mise à Jour: 2011-02-14 06:30

Da Vinci Wars

Da Vinci Wars (ダ・ヴィンチ戦争)は、レオナルド ・ ダヴィンチのデザインの戦場の動作をエミュレートする、16世紀イタリアに基づいたマルチプラットフォームでオープンソースの RTS (リアルタイムストラテジー) 多人数参加型ゲームです。

Environnement de base de données: MySQL
Statut de développement: 2 - Pre-Alpha
Utilisateurs cibles: Other Viewers
Langage naturel: English, Spanish
Système d'exploitation: Linux
Langage de programmation: C++, GLSL (OpenGL Shading Language)
Interface utilisateur: Ogre3D
Dernière Mise à Jour: 2017-02-25 09:53

SKYSCRAPERSIM (ABANDONED IN 2018)

Forged from bazaar (https://launchpad.net/skyscraper) completely , We still figure how to compile the project what the former developer left

The project is abandoned. I place here not for finding a way to reboot, Also like keeping that one longer, You proably know what is the dangerous when there is only one point.

Anyway, Please fork that one, Back that up asap when you see that one, Thank you.

If you like discussing something further such as supporting in bucks or in crypto such as ETH and BTC, it is welcome contacting us.

Statut de développement: 7 - Inactif
Utilisateurs cibles: Architects
Langage naturel: English
Système d'exploitation: MacOSX, Linux, Windows
Langage de programmation: C++
Interface utilisateur: Ogre3D
Register Date: 2021-10-13 18:46
Dernière Mise à Jour: 2012-06-10 00:49

PonyKart

Ponykart 文字を備え、カートレーシング ゲームであり、人気のテレビ番組からの設定を表示私の小さなポニー: 友情あるマジック !Equestria の周りあなたの物理学ベース車として、メインの文字のいずれかからショーをドライブ !

(Traduction automatique)
Environnement de base de données: Flat-file
Statut de développement: 3 - Alpha
Utilisateurs cibles: End Users/Desktop
Langage naturel: English
Système d'exploitation: Windows 7, Windows Vista, Windows XP
Langage de programmation: C#, Lua
Interface utilisateur: Ogre3D
Dernière Mise à Jour: 2010-04-03 08:31

AnaglyphViewer

アナグリフ、立体視画像を表示するシーン/ビューワです。Ogre3Dで書かれています。

Statut de développement: 2 - Pre-Alpha
Utilisateurs cibles: Développeurs
Langage naturel: English
Langage de programmation: C++
Interface utilisateur: Ogre3D
Dernière Mise à Jour: 2014-05-02 23:28

Summoning Wars

シングル プレイまたは最大 8 選手のアクション ・ ロールプレイング ・ ゲーム多人数では戦争を召喚です。

(Traduction automatique)
Statut de développement: 4 - Beta
Utilisateurs cibles: End Users/Desktop
Langage naturel: English, German, Italian
Langage de programmation: C++, Lua
Interface utilisateur: Ogre3D
Dernière Mise à Jour: 2009-09-11 10:53

DungeonHack

DungeonHack is an engine for role-playing games (RPG) that are non-linear with large scale environments. Its goals emphasize procedural generation, modern 3D graphics, and dynamic, interesting worlds and characters. Currently, there is specific focus on one such world.

(Traduction automatique)
Dernière Mise à Jour: 2009-08-11 14:12

Orchestra: The Restoration

Orchestra is an RPG game set in the police-state LA. Choose your faction or be a free wolf. Become a rebel leader or spend your days bumping hookers and sniffing glue. It's your choice. And every choice has a consequence.

(Traduction automatique)
Système d'exploitation: Linux, Windows
Langage de programmation: C++
Interface utilisateur: Ogre3D
Dernière Mise à Jour: 2009-10-20 11:01

openDarkEngine

openDarkEngine is a from-scratch rewrite of the famous Dark Engine originally written by Looking Glass Studios. The engine was used in the Thief 1, Thief Gold, Thief 2, and System Shock 2 games. This rewrite is targeted at newer machines and should improve compatibility and give the games (and all the fan made material) a never ending life. It should also allow manipulation of the original data files.

Langage naturel: English
Langage de programmation: C++, Python
Sujet: Freecode.com
Interface utilisateur: Ogre3D, Win32 (MS Windows)